Странице

субота, 20. август 2011.

Torta za krstenje

Danas su kumovi krstila sina, a ja sam za tu priliku napravila tortu. Torta je po sastavu moja rodjendanska, a ukrasila sam je plavim slagom i figuricom koju sam sama napravila. Zelala sam neznu, jednostavnu dekoraciju na torti. Nisam bas najvestija na svetu, nemam rutinu jer ne pravim cesto ukrase, ali je napravljeno sa puno ljubavi :)
Ideju sam dobila gledajuci slicice torti preko google image pretrage. Ovakav slican andjelak sa jedne tortice me je odmah osvojio. 
Malo sam vezbala ispisivanje teksta, ali sam ipak odustala od toga jer ne umem da smanjim slova dok pisem :)) Moracu jos dosta vezbam.



13 коментара:

  1. E meni se baš ovakva torta stoput više sviđa od onih što izgledaju ko da su livene od plastike. Potpuno je divna. I baš super što nema teksta, očigledno je sasvim za koju je priliku.

    ОдговориИзбриши
  2. Ma bas je sva slatka i nezna, za jednog malog andjelka!;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Manogo lepa torta.Dala si mi ideju:))

    ОдговориИзбриши
  4. Maxivido, hvala!
    Moj suprug je takodje rekao da je bolje bez teksta i da je odlicna takva kakva jeste. Ja sam ipak bila malo razocarana sopstvenom nesposobnoscu da ispisem sitno :)) Planirala sam da to obavim istim slagom da ne odskace mnogo, ali kao sto ti rece, vidi se povodom cega je pravljena tortica.
    Prekrivanje fondanom mi je vise izazov (nisam do sada radila) nego sto sam odusevljena izgledom. Meni se najvise dopadaju figurice za torte, a fondan ne mora, pogotovu sto mu je ukus odvratan i kvari mi ukus svake torte.

    Minjoncicu, hvala!
    Taj mali je pravi djavolak, ali je ujedno i andjecilc jer je to jedno divno, dobrodusno a blesavo i veselo dete.

    Dzoli hvala!
    Tu smo da jedna drugoj dajemo ideje :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super torta! Veruj mi da je vrlo lepo ukrašena. Što se tiče pisanja nije loše. Ne zaboravi da je pisanje šlagom vrlo komplikovano, pogotovo u jednom potezu i pisanim slovima! Probaj sa manjom... uh, kako se kaže 'piping tip'... izvini život u inostranstvu ponekad ostavi traga :)

    Puno pozdrava i sve najbolje

    Miroslav
    www.izmojekuhinjice.com

    ОдговориИзбриши
  6. Miroslave hvala, i dobrodosao u moj dzak! :)

    Meni je ovo prvi put da pokusam ispisivanje, a da budem iskrena, imam samo 4 nastavka za spric, odnosno onu kesu za ukrasavanje. Vrlo retko mi zatreba pa nisam ni kupovala. Torte sa slagom najcesce viljuskom ukrasim. Nacupkam slag viljuskom i to je to. Ako ti kazes da je teze ispisivanje pisanim slovima iz jednog poteza, onda sam srecna, posto to meni izgleda ide hihihi.

    U radnjici gde sam kupila podmetac i kartonske kutije, imaju puno raznih nastavaka, pa cu pogledati sledeci put imaju li neki uzi od ovog mog. Problem je bio i do slaga. Umutila sam ga sa preporucenom kolicinom mleka, umesto da sam stavila manje mleka. Onda bi bio gusci i laksi za dekoraciju. Cak su i ove cupkice na torti zbog roga vise kao mini puslice umesto da imaju reckav oblik.

    Meni je na kraju bitno da ukapiram sta sam mogla da promenim. Dakle, nastavak sa manjom rupicom i cvrsci slag :)

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Sandrice, hvala draga! :*

    Secerlemo, hvala i tebi, bas si me obradovala komentarom. Videla sam da me od skoro pratis :*

    ОдговориИзбриши
  8. I ranije sam ga cesto citala, ali nisam se snasla kako da se prijavim da ga pratim :oops: :D Blog je odlican, recepti su divniii :) :*

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails