Странице

среда, 16. март 2011.

Pepa Prase na Keks torti :)


Pre nepunih mesec dana, slavili smo 4. rodjendan moje mladje bratanice. Moja mama joj je napravila Zerbo tortu, a ja sam odradila mnogo laksu varijantu - keks tortu. Za dekoraciju sam napravila Pepa Prase, po dogovoru od ranije. Tetka obecala - tetka ispunila. :)
Domaci fondan sam pravila po receptu koji sam nasla kod Minje  i vec drugi put ga koristim za izradu figurica. U stvari nije "vec" nego "tek" lol Petra je proslog juna dobila Hello Kitty koju mozete videti na linku za Zerbo tortu. Tara je trazila Pepu :) Zao mi je sto nisam slikala tortu sa svecicom i sa vatrometom, ovo je tek napola ukraseno, ali dobro, vidi se i ovako :)
E sada, evo recepta za torticu, slicice izrade figurice takodje nemam :(

Keks torta

Potrebno je:
  • 1l jogurta (najbolje obican jogurt)
  • 1kg keksa (Zlatni pek, Plazma ili koji vec po ukusu)
  • 200g raznobojnih zele bombona
  • 200g suvog grozdja
  • 5 krem bananica
  • Slag za ukrasavanje i jestive boje po zelji za bojenje slaga.
Torta se vrlo lako i brzo pravi, a smesa je pogodna za pravljenje raznih oblika. Mozete koristiti kalupe ili napraviti pravougaonik/kvadrat pa iseci oblik po sablonu a viskove iskoristiti za krpljenje ili za dodavanje jos kojih mini tortica uz vecu. Srce je uvek lep oblik za ovu torticu a dobro je to sto ne morate da imate ni kalup ni sablon. Lako se oblikuje, a ako malo omanete kod ivica, poravna se slagom. Mislim da bi ova smesa mogla i fondanom da se oblozi ali nisam isprobavala.


Keks Zlatni pek samleti u multipratiktu. Iseckati zele bombone i cokoladne bananice, pa izmesati sa malo keksa. Tako se lakse komadici  razdvoje/razlepe. Zatim to seckano i oprano i dobro ocedjeno suvo grozdje ubaciti u keks pa naliti sa litrom jogurta (moja kravica - imlekova). Sve dobro izmesati a na kraju smesu izraditi rukama i oblikovati po zelji na tacni. Ukrasiti slagom. Koristila sam slag krem sa ukusom vanile (100g) koji sam umutila sa mlekom. Kazu da je bio jako ukusan. Obojila sam sa malo kajsijaste jestive boje, jer je krem vec zuckast. Ukrasila viljuskom pa naredjala ukrase od fondana. Evo slicica. :)


9 коментара:

  1. Bravo za tetku! Tortica ti je kao bombona! Ovo prase ne poznajem iz crtaća, valjda sam matora, a sve imam oko sebe dečke koji vole Spajdermene, Supermene, Ben tena....

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastična je tortica!!! Ja nisam imala uspeha sa Minjinim fondanom , ali sam našla onaj koji mi odgovara a u njega ide margarin i sjajan je!!! :-))Sve pohvale za tortu draga!!

    ОдговориИзбриши
  3. Divna torta! Ja sam obećala ćerkici tortu sa svim prasićima, ima jos dosta do rodjendana, a do tada ću se odličiti i za fondan. Nekako me privlači Marshmallow fondan!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18. март 2011. 06:17

    Ova torta je san snova....a prase me podseca na Oliviu iz crtanog filma. Moji klinci vole da je gledaju.....

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo Tanja ! Prekrasnu tortu si napravila, prava rođendanska za djevojčicu ! Divno si je dekorirala, a figurica ti je super ispala !!

    ОдговориИзбриши
  6. Kreativno i predivno! Svaka klinka bi bila presrecna!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Kako je predivno dekorisana ova torta! Bravo!

    ОдговориИзбриши
  8. Izvinite sto kasnim, hvala svima!

    Jelo, da nije ove moje dece, ne bih ni ja znala za Pepu.

    Jovana, moracu da isprobam i tvoju varijantu. Meni je ovaj uspeo iz prve i iz druge i Zelja je uspesno sa njim radila.

    Maxivida, i ja sam je zavolela pored decice. Super crtac za malene. :))

    Marijana, neces pogresiti sa tim fondanom. On je najukusniji samo treba naci bombonice ili raditi neku njihovu domacu varijantu. Ja sam htela da napravim celu porodicu, ali malena je htela samo Pepu.

    Irena, ne znam za Oliviu, morala sam da guglam :) Ja sam se potrudila da lici na Pepu iz slikovnice, pa sad kako je ispalo ispalo je. Prase je prase ne cudi da lici na neko drugo hihihi

    Hvala Brankic, znas kako je biti tetka ;)

    Sandra hvala! Bilo je tu jos dzidza-bidza. Svecica izmedju ovih srca, pa neki roza sjaj, ma prava za devojcice.

    Tanja, imenjakinjo, hvala na komplimentu. Radila sam je sa ljubavlju :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails