Странице

понедељак, 1. новембар 2010.

"Ajme koliko nas je" - rezultati za oktobar 2010.

Drage moje, 
Evo mene sa receptima pristiglim za igricu "Ajme koliko nas je" za mesec oktobar, u kome smo kuvale pasulj, socivo i bob. Sta reci sem da ste bile sjajne! Ima toliko divnih recepata, da sam uzivala citajuci ih i gledajuci slicice. 

Jos jednom se zahvaljujem dragoj Mihaeli sa blog-a La casa de vainilla koja me izabrala za domacicu meseca oktobra i pruzila priliku da kroz ove recepte upoznam neke meni nove blogove i devojke. Takodje, hvala blog-erki Monsoon koja je osmislila ovu igricu i njom jos vise povezala puno dragih devojaka u jednu lepu blogersku porodicu.

U receptima su pasulj i socivo su prednjacili, dok je na zalost bob bio u manjoj meri zastupljen, mozda zato sto bas nije uobicajen, a mozda zato sto i nije bas namirnica koja se lako nalazi na pijacama i po porodavnicama. Imala sam veliku zelju da napravim nesto od njega, ali nisam uspela da ga nadjem :(

Receptima ste obuhvatile corbice, glavna jela, umake, salate, poslastice, a bilo je tu i malo makrobiotike :)


Slede ulaznice ...
Prezentovane su prvo redom kojim su stizale, a onda neredom kada ste pocele da saljete nove (druge) ulaznice a ja pogubila redosled :))) Nadam se da sam vas sve predstavila, ako sam nesto omasila, tucite me. :)


1. Na putovanju ...



 



 


2. Cooks and Bakes






3. Coolinarije










4. La casa de vainila 









5. Gastro fusion 





6. La cuisine creative







 











 9. Aubergine, Sweet and Green








  






  
10. Palachinka



 11. Vrtaljica









14 .Ja u kuhinji ...









Varivo od bukovaca sa crvenim socivom



Tikvice punjene crvenim socivom







15.. Laka kuharica


  



  


16. Moje Grne


 


18. Knjiga recepata by Nina






19.. Home - made byB






20. Mlin nas nasusni









21. Moja mediteranska kuhinja



22. Knjiski Moljac u spajzu


Ajme, koliko nas je, socivo i pasulj

 Corba od sociva sa anisom

 

Tunjevina Mr. Limenog po drugi put

23. Dalmacija Down Under




24. U dzaku brasna



Kao i moje prethodnice, imala sam veeeeliiiki problem oko izbora 3 recepta. 

Prvo mesto dodeljujem  Maslinki sa bloga Ja u kuhinji i njenom Crvenom socivu
Pikantno varivo od bukovaca i crvenog sociva je nesto cu cu morati uskoro da isprobam, a pinjene tikvice su me sarmirale na prvi pogled. Divna jela i divne fotografije :)

Drugo mesto dodeljujem Mihaeli sa bloga La casa de vainilla za Pljeskavice od lece zatim Tadeji i Timni sa bloga T&T Kitchen za Pastetu od boba onda Sweet and Green sa bloga Aubergine, Sweet and Green za Cokoladne mafine sa tajnim sastojkom

Trece mesto dodeljujem Katarini sa bloga Laka kuharica za njen  Chili con carne sa grahom, Sandri sa bloga Mlin nas nasusni za Kisele klice mahunarki i Gagi sa bloga Moje grne za Slatke bombice od pasulja


Palicu predajem Lusitanii sa bloga Na putovanju ... !

Draga, nadam se da ces uzivati u ovoj igrici kao domacica. Sa nestrpljenjem cekam novi krug :)


-------------------------------------------------------------------------------------------

Ispravka i veliko izvinjenje blogerki cosmo2503 sa bloga Cooketa. Njena ulaznica za igricu je nekako zavrsila u Spam box-u a ja nisam odmah videla :( Gresku ispravljam. Predstavljam vam 25. ucesnicu igrice i njen divni:
Chilli con carne

Bissara




Megadarra (Mdardara)
 Bhaja Muger Dhal


20 коментара:

  1. Draga Tanja!
    Cestitam na divno i uspesno obavljenom poslu domacice. Vidim, nije bilo lako!
    Cestitam pobednici Maslinki, kao i svim ucesnicama!
    Drago mi je sto se i moj recept nasao medju svim ovim divnim jelima, hvala! Do nove teme... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Tanja ! Odlično odrađen posao u ovom krugu igrice .
    Recepti su mi odlični, kreativni, interesantni , i čestitam nagrađenima !!
    Čestitam i novoj domaćici i jedva čekam novu temu za novi krug :)

    ОдговориИзбриши
  3. Tanja, hvala ti najljepsa na nagradi, cestitam tebi i svim nagradjenima i sudionicima - prelijepi recepti. Ova tema mi je bila bas jako zanimljiva, a nadam se da ce takva biti i slijedeca, jedva cekam!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican krug domacice :))) Super tema i stvarno steta sto je bob ostao malo zapostavljen ali pretpostavljam da ga mnogi tesko nalaze, ovde ga nema ni za lek (sto bi bakice rekle) ;) Samo da znas, sad mi je tek zao sto nisam probala neki slatkis od pasulja :(
    Zahvaljujem se na nagradici i cestitam novoj domacici i svim ucesnicima :)

    ОдговориИзбриши
  5. Devojke, jos jednom zelim da vam se zahvalim na ucescu. Sada kada pogledam post, vidim da sam na momente ostala nedorecena, ali nije bitno.

    Prezadovoljna sam krugom.
    22 fenomenalne domacice i 45 fantasticnih recepata + ja :))

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo, odlicno uradjen pregled, nije to bas bilo lako...ima tu nekih lepih receptica koje nisam ranije primetila, pa cu sutra u detaljno razgledanje i citanje.;))
    Sve cestitke nasim pobednicama i svim ucesnicima, a novu domacicu punooo pozdravljamo i jedva cekamo sledeci zadatak!;)))

    ОдговориИзбриши
  7. Tanja hvala na nagradici i lepim recima :)
    Ucesnika zaista ima puno, puno super klope i drago mi je sto ima i novih blogova, rastemo-rastemo...
    Radujem se novom krugu i jedva cekam da vidim sta je sledeci "izazov"...

    ОдговориИзбриши
  8. odlično odrađeno, čestitke pobjednicima, i ja sam našla neke postove koje sam propustila,a i dva bloga za koja nisam znala :)
    a sad čekam novu temu od naše nove domačice :)

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam Maslinki i ujedno zahvaljujem na nagradi! Baš ugodno iznenađenje. Također čestitam i ostalim kako nagrađenima tako i učesnicama. A sada, show goes on i čekamo slijedeći kuharski zadatak!

    ОдговориИзбриши
  10. Baš ste bile vrijedne i divne recepte za isprobavanje ste nam ponudile.

    ОдговориИзбриши
  11. Velika pohvala na odličnom obavljenom zadatku domaćice. Pohvale i svim sudionicama, stvarno je reprezentativan izbor jela. U Timnino i moje ime veliko hvala za još jednu nagradicu, a čestitke svim nagrađenima. Posebno me veseli izbor nove domaćice i jako sam znatiželjna što će nam zadati! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Aha...svaka ti cast na obavljenom poslu, racunaj na mene sa 1001.pitanjem u slijedecem mjesecu...:-))

    ОдговориИзбриши
  13. Draga Tanja, odlično obavljeno. Ja sam bila zapela da napravim jedno starinsko jelo sa bobom koje ću valjda napraviti pred božić a boba nigde. Isti problem kao i ti. Jedan deka ga je prodavao na zemunskj pijaci, a od deke ni traga ni glasa, Uvek sam ganalazila kod njega oko Božića. Posle sam videla da ga ima u zdravoj harani na meru, suv, ali mi se nekako činio malen, a i jednom sam ga tamo probala i kuvao se satima. Zaista mi je žao što je bob, a po sećanju moje mame on se stalno kuvao kad je bila mala, zaborevljena mahunarka. Retko ko i zna šta je! Uvozimo papaje i tako to, a od boba šipak! To ti je Srbija. Nadam se da će biti popravnog sledećeg leta pa da se i ja tu udenem kad nađem bob!

    ОдговориИзбриши
  14. Odlicno prezentovano. Ima prelepih recepata, stvarno puno ucesnika i nisi imala lak zadatak al si ga uspesno izvrsila. Sve cestitke novoj domacici.

    ОдговориИзбриши
  15. Koliko divnih recepta na jednom mestu. Svaka nam čast! Hvala ti što si me i posebno spomenula, drago mi je da su ti se bombice posebno dopale.
    Inače, ja imam tri recepta http://moje-grne.com/2010/10/28/boranija-sa-bobom/ ali očigledno da sam zaboravila da ti pošaljem prijavu zbog silnih obaveza kopje imam. :(
    Čestitam ti na super obavljenom poslu domaćice i čestitke našoj budućoj domaćici.

    ОдговориИзбриши
  16. Gago, ubacila sam recept. Posebno mi je drago sto je u pitanju jos jedno jelo sa bobom :)

    Izmenila sam link ka palachinkinom blog-u, i jos par koji su pobrljavi u medjuvremenu, ne znam zbog cega???

    Hvala devojke jos jednom. Novi krug je pred nama, i radujem se unapred receptima. Verujem da ce ih biti vise nego u ovom :)

    ОдговориИзбриши
  17. kao i obicno, zaboravila sam poslati email s mojom ulaznicom. bi li dodala i moju ulaznicu? saljem email odmah.:)

    ОдговориИзбриши
  18. Verovali il ne,viđeni recepti su mi odlićni,pa još kad dodam viđeni iz muškog ugla.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  19. Great Information sharing .. I am very happy to read this article .. thanks for giving us go through info.Fantastic nice. I appreciate this post. Fashion Bloggers In India

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails