Странице

субота, 2. октобар 2010.

"Ajme koliko nas je" u dzaku brasna :)) - TEMA

Drage blog-erke (i blog-eri ako se nadje koji :)) ), dobrodosle u moj dzak brasna!
Mihaela sa blog-a La casa de vainilla , koja je bila domacica septembarskog kruga igrice za food blog-ere "Ajme koliko nas je", "predala mi je palicu", pa cu vas u mesecu oktobru ugostiti na svom blog-u.

Draga Mihaela, hvala na ukazanom poverenju, jako si me obradovala svojom odlukom.

Posto sam kratko sa vama, malo me je uhvatila panika oko izbora namirnice, najvise iz razloga sto nisam imala spisak prethodnih namirnica, tako da sam morala malo da istrazujem po arhivama. :) Onda je usledilo pitanje: "Sta zadati?", pa vrlo brzo nekoliko ideja koje su prosto dolazile jedna za drugom.

Na kraju je presudilo sledece:
treba izabrati namirnicu koja je
- svima lako dostupna
- nije skupa, tako da sto vise ucesnika igrice mirne savesti, a da ne atakuje previse na kucni budzet, moze da se ukljuci u igricu
- kvalitetna po nutritivnoj vrednosti
- dobra za pripremu raznovrsnih jela, od salata do deserta
- mozda nedovljno zastupljena, pre svega u mojoj kuhinji, pa bi mogla da se nadje iz pomalo sebicnih razloga u igrici :))

Ovog meseca zvezde su Fantasticni "Mahuna" - Trio: PASULJ, SOCIVO I BOB





E pa drage moje, nadam se da vam se dopada izbor za mesec oktobar. Uzdam se u vasu kreativnost i jedva cekam da pocnu da pristizu vasi recepti. Prvobitno sam planirala samo pasulj, ali sam (zbog one zadnje crtice) pridodala socivo i bob, tako da sam samo malecno odstupila od pravila, izabravsi grupu namirnica ali ipak u ogranicenom broju. 

Svako ko je raspolozen da ucestvuje u igrici i napravi neko jelo (ili ga je vec ranije spremao), moze mi poslati, do kraja meseca oktoba, svoju ulaznicu (ili vise njih) za igricu koja se sastoji od linka ka receptu i eventualno slicice, na adresu



Pozdrav, sa zeljom da se dobro zabavite i u ovom krugu igrice.

Tanja

21 коментар:

  1. Dobar izbor iako bi smo mogli i reći tako svakidašnji ali zato mislim da će biti jako dobrih recepata

    ОдговориИзбриши
  2. I od mene prvo čestitke !! Drago mi je da si ti naša nova domaćica !
    Tema mi je super, volim sve od navedenog :) i svašta se tu može napraviti, veselim se novim zanimljivim receptima !!

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se izbor domacice :) a i teme :), bas si bila brza... Prvi receptic vec imam jer sam bas danas pravila salaticu koja ce se uklopiti, a za ostalo mozgam-mozgam...

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na cestitkama devojke! :*

    Umetnost je od obicnog sastojka napraviti specijalitet, pa da vidimo kakve smo umetnice lol

    One moje "crtice" su samo licni dozivljaj zadatka, ne ocekujem da to bilo kome bude reper u sledecim krugovima igrice.

    Videvsi sta je sve bilo do sada, vrlo brzo sam se odlucila za namirnicu. Mislila sam da nema potrebe da odugovlacim sa postavljanjem teme .. kao, sad ja razmisljam nesto :)) Sto pre postavim, imacemo vise vremena, jer se igraju jos dve igrice.

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav nasoj novoj domacici, odlicna je tema i bice tu puno finih receptica...a sad, varjacu u ruke i odmah se bacamo na posao!;)))

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitke, Tanja. :)
    Tema je odlicna, dopada mi se ''trio'' i to sto se nisi ogranicila samo na jednu namirnicu, mada su sve tri vrlo bliske i spadaju pod istu grupu. Mislim da ce biti inspirativne svima. Ljubac, pa se vidimo krajem meseca. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitke Tanja!

    Kao sto su i ostale rekle, tema je odlicna! Svaka cast na izboru.

    ОдговориИзбриши
  8. Ćao Tanja,
    Ja sam Selma sa bloga Cooketa. Tema mi se (malo je reći) veoma dopada.

    ОдговориИзбриши
  9. Prvo moram da kažem da tek sad upoznajem novu koleginicu po kuvanju i blogovanju. :) Drago mi je zbog toga! Tema mi se sviđa i verujem da ću dati svoj doprinos.

    ОдговориИзбриши
  10. Evo i mene kod tebe :) Znaci ovog meseca definitivno pasuljko i drugari... odoh istrazivati recepte, domaci predajem krajem meseca :))) Puno te pozdravljam

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam ovih dana malo u gužvi, u prolazu sam samo zapazila temu kad si ju objavila, ideja je super,sviđa mi se, grah i bob volim i već deeebelo planiram...Samo bi još pitala ulaze li tu i same mahune?..jer tema kaže: fantastični mahuna trio...ili ne!?...hvala unaprijed na odgovoru.

    ОдговориИзбриши
  12. Sanela i Gago, dobrodosle.
    Sa Cooketom i Grne-tom sam se vec sretala, sve pohvale, drago mi je da ste kod mene u gostima i da vam se dopada tema :)

    Mihaela,
    Kako si ti rekla za kukuruz, parafraziram, sto sam vise mislila sve mi se vise svidjala prva ideja. :) Meni je bitno da ste vi zadovoljno. Malo sam se pribojavala da vam se nece svideti, a nisam napravila nikakvu anketicu jer sam vrlo brzo postavila namirnicu, ali sve je dobro proslo.
    pozdravcic :*

    ОдговориИзбриши
  13. Cao Nado,
    Malo sam se igrala recima. "Mahuna" je skraceno od mahunarke, zato sam ga stavila u navodnike. Od cele familije sam izdvojila samo tri predstavnika. Izvinjavam se sto sam unela zabunu naslovom.

    Zadatak su: grah, leca i bob.

    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  14. Sve čestitke za domaćicu meseca :) izbor namirnice odličan, ideja na pretek.

    ОдговориИзбриши
  15. Tema je lijepa budući da mahunarke imam često na jelovniku. Ne bih se bunila da si tu dodala i slanutak/leblebiju, koji mi je iskreno i najdraži u ovoj katekoriji.

    ОдговориИзбриши
  16. Sve cestitke i moram reci da tek upoznajem nasu domacicu ali da je odabrala odlicnu namirnicu i eto nama poslaaaaa :)))

    ОдговориИзбриши
  17. Aleksandra, Dajana, Nale,
    Hvala na cestitkama i izvinite sto malo kasnim sa odgovorom. :)

    ОдговориИзбриши
  18. prvi put sam ovde, i sva sreca da je jos uvek oktobar mesec.
    pre izvesnog vremena se na mom sporetu krckao pravi domaci pasulj a recept sma objavila na mom bloggu na svedskom jeziku gde i zivim
    evo länka za moj pasulj
    http://marimilocakedesign.se/mat/vita-bonor-gi-mat-recept/
    i mog odobrenja da koristite slike
    o ne znam da li tako radite
    ali uskoro cu vec saznati
    puno pozdrava svima i jako bih zelela da budem sa vama
    Marina

    ОдговориИзбриши
  19. Pozdrav i od mene i sve cestitke,dibvna tema.
    Idemo na posao.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails