Странице

петак, 16. септембар 2011.

"Beli medvedi" na beogradskoj zeleznickoj stanici... dok cekaju voz za Evropsku Uniju

Mesto dogadjaja Glavna Zeleznicka u Beogradu. Vreme, oko 20h pa na dalje.
Dok sam sa tetkom sedela na klupi i cekala da jave da se njen voz postavio, naisla je ova ekipa "belih medveda". Samouvereno, bez i malo straha su se razmileli izmedju nas ... prate belog, alfa muzjaka. "Vlast" se seta, onako nonsalantno, sta je copor od samo 8 pasa, plus podmladak?! Copor od petoro mladih se muva stidljivo ali im "veliki" vrlo brzo pokazuju ko je glavni.





Cika, cija se ruka nazire na srednjoj slici, jede burek. Ekipa pikira i ide za njim. Par koraka cika, par koraka ekipa. Ja ne budem lenja, isucem mobilni i ovekovecim. Kako je cika zguzvao papir, odose oni da zickaju kod sledeceg.
Nimalo prijatna situacija ... dzukci veliki, glad velika, pa cik jedi nesto ako smes. Tako se oni rastezu po onom platou, vrebaju hranu, malo se pobiju, malo laju cisto rekreativno, "valast" se sve vreme nonsalantno seta, radnici sa zeleznice isto ... jedino ih malo one higijenicarke pojure metlama, ali slaba vajda od toga.
... i negde mi je zao tih kucica, ali mi je zao i nas dvonoznih,  a evropska unija, namerno malim slovima, i njihovi zakoni, i ovi nasi resavci i bukvailisti i sto se tako nesto dozvoljava sve mi to ekstremno ide na nerve i na jos po nesto.
Terala me tetka da posaljem slike nekoj televiziji, ja joj obecala ali nisam poslala, rekoh da objavim makar na blogu. Zao mi i nje, otputova zena pomalo zaplasena, sa zapisanim koferom. Izgleda ga stavila "na teritoriju" Sreca te smo brzo reagovale pa je "samo malo", ako je za utehu.


10 коментара:

  1. Joj, znaš nije ni malo prijatno kad ti se to desi. Sestru moje drugarice je opkolio čopor ispred zgrade tu kod 24 bloka a ona jadna bebca svog pa ga digla u vazduh. Sreća jedan čovek ih je pojurio. Ne znam šta da mislim. Žao mi je njih, ali uvodimo neke zakone a ono najosnovnije o brizi životinja nismo uveli. Prvo se ovo treba rešiti a onda ostalo. Treba da se usvoji zakon da se kučići i mačići ispod 40cm mogu uvoditi u radnje, prevoz i prodavnice. E o tome ne znam šta da mislim.

    ОдговориИзбриши
  2. Neugodno, ali psi teško da bi napali, naročito ovakve lutalice. Oni su strašljivi i lako ih se otjera. Naravno, žalosno je da su ovako prepušteni sami sebi. Inače, vani, ljudi ne paničare na pojavu životinja u svojoj blizini i žive s njima i u gradovima (u D.C.-u ima rakuna, vjeverica...)Iako smo u gradu, kroz naše dvorište prolaze lisica, psi, maćke, a juče i RODA!!... Nastanjen je par fazana, ježevi, bilo je i lasica.

    ОдговориИзбриши
  3. Citala sam vise blogova o ovom problemu U beogradu.Ne mogu d averujem takvu nebrigu Grada!Zamisli da zavlada besnilo(osim medju gradjanima) koja bi to panika bila.Zaista nije tesko resiti ovaj problem.Ne mogu da verujem kako ti pilcajci mirno to posmatraju:((

    ОдговориИзбриши
  4. Pričala sam ti o onom događaju s perecom =/
    Ovde kod mene je pre par godina bilo par grupica od po 7-10 pasa, sve neki poveći, nije čovek mogao po hleb da ode normalno.
    Žao mi je i njih, gladni su, napušteni :(
    Pozdrav za tetku :))

    ОдговориИзбриши
  5. Lutalice setaju slobodno, a mi (vlasnici) svoje pse moramo da stavljamo na povodac kad ih setamo zbog komunalaca. Pa, onda nek neko kaze da je to normalno?! Jeste, normalno je koliko i sve drugo u ovoj drzavi. :dong:

    Svidja mi se sto si obratila paznju blogu na ovu pojavu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo su definitivno situacije "lud zbunjenog" Ovde su psi u coporima najcesce gladni i bogme agresivni. Pre par godina, jedne zime, su kod mene u kraju iskidali komsinicu jedva zena ostala ziva.
    Sa druge strane, upravo ovo sto kaze Svetlana ... rigorozne kazne za vlasnike.

    Ne znam kakve su kazne za trovanje i slicno, ali je problem sto se ide u ekstrem, sto, kako je krenulo, ima da robijas manje za coveka nego za kuce, i sve je to totalno suludo ...

    Ovi psi su sa jedne strane zasticeni, sa druge nisu nicija briga. Stvarno po nekad ne znam sta da mislim. :(

    Jelena, nije problem da uvedu zakon, nego je problem sto oni hoce nesto da uvedu za sta nemaju nikakvih uslova.

    Devojke hvala na komentarima ... mozda delujem nepovezano, izvinjavam se :)

    ОдговориИзбриши
  7. A joj, nije baš najugodnije, niti ljudima oko njih a niti tim psima. Vjerujem da bi i oni voljeli da su negdje zbrinuti i siti, ovako,ništa. Ja priznajem da se bojim kada naletim na psa lutalicu, ne znam kako če reagirati, a da se nađem među više njih tek bi me bilo strah.
    Na kraju, mene je ipak raznježilo srce za Tetku koje je prekrasno. Nadam se da je Tetka sretno doputovala, a nezgodu sa koferom će sigurno brzo zaboraviti.

    ОдговориИзбриши
  8. Definitivno ti nije najugodnije jer neznaš kako regirati,ali čitam po novinama da je oga nažalost sve više i više.Vlasnici odu na odmore i ostave svoje kućne ljubimce na ulici.Grozni ,kakva nebriga i nemar .

    ОдговориИзбриши
  9. Evo me, Taci, da pogledam ovo cudo... Nisam za pse na ulicama, jer je ovo vec postalo epidemija napustenih pasa koji su fakat pretnja za malu decu i uopste ljude... Medjutim, nisu oni napusteni sami od sebe, vec od NAS koji nikad nizi nivo svesti, savesti i odgovornosti nismo imali. A, ne zaboravimo da se socijalno-psiholoska slika jednog drustva prvo proizvoljno meri po odnosu prema zivotinjama... Pozdrav tetki

    ОдговориИзбриши
  10. Brankić sve je to jako žalosno jer o tim psima niko ne pazi a svi se nešto busaju u grudi ... A kada se pojavi ovakav čopor, onda nije ničija nadležnost. A ako nešto kažeš na ovu temu, često možeš ispasti nečovek, nema veze što je tebe samo strah, odmah se nađe brdo onih što će da ti lupe etiketu. Ne mislim na komentare ovde, nego inače. Č)

    Dilajla ovde imamo jako veliki problem i sa tim što vlasnici jednostavno izbace psa na ulicu. recimo, kupi ga detetu ili sebi, pa kad vidi da je to obaveza i/ili veliki trošak, samo ga šutne napolje :( Ili ako dobiju mlade, pa neki slučajem mešance ... odoše oni na ulicu. Tužna pseća sudbina ... evo baš je to Nale pomenula.

    Nale sve si lepo rekla! Jadno je to što se skupljaju politički poeni i na nekoj kvazi brizi o životinjama, toliko lažne brige da ti pozli.
    ... i kod ovog običinog sveta isto. U jednom momentu prešlo u masovnu histeriju oko kučića, pa ne do ti bog da nešto kažeš, odma si nečovek ... ma grozno, a niko da se stvarno pobrine oko problema sa lutalicama. Ne samo u Beogradu, već svuda. Eno kod mojih isto čopori, mama ne sme da se prošeta do bake kad padne mrak, mora kolima zbog tih kučića.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails