Странице

понедељак, 28. мај 2012.

Preliv od jagoda na Mini Pavlovoj i Recikliranim palacinkama

Da li je pocela prava sezona jagoda? Nemam pojma. Odavno se mogu kupiti neke ogromantne jagode, a kad ce ove domace ... mozda su stigle mozda nisu, mislim da vise ni ne umem da ih prepoznam. Skoro procitah da su domace rane jagode prava eksluziva. Jedemo spanske i turske.
Kada je Zoka sa bloga Pans and Pots zadala jagode kao ovomesecnu temu za blogersku igricu Ajme koliko nas je pale su mi na pamet razne ideje. Medjutim, kako to kod mene obicno bude, sve se prolongiralo i na kraju evo me par dana pred zavrsetak kruga sa receptom. Napravila sam preliv od jagoda i prilazem jos jedan od zamrznutih napravljen jos prosle godine u septembru ali nikad objavljen.

Preliv od svezih jagoda na recikliranim palacinkama

Palacinke zapecene u rerni pravim samo kada se desi da ostanu. Nesto mi je to mnogo zezanja da ih pecem specijalno za dalju obradu. Tako je ovih 7 komada sto su mi preostale od prethodnog dana zavrsilo napunjeno jagodama pa zapeceno i prelivenom skuvanim jagodama.


Potrebno je:
  • 8  palacinki (imala sam 7)
  • 200g seckanih jagoda za punjenje
  • 1 jaje
  • 3 kasike slatke pavlake
  • 3 kasike mleka
  • 1 kesica vanil secera
  • 150g seckanih jagoda za preliv
  • 30g secera za preliv
  • 1/2 ampulice ekstrakta ruma za preliv 
Priprema:

Na palacinku staviti seckane jagode pa preklopiti s leva na desno i suprotno da se jednako prekrije punjunje. Zatim preklopiti odozdo na gore i zarolati pa staviti u keramicku posudicu prethodno tanko namazanu puterom.
Moja posuda je unutrasnjih dimenzija  20x15cm i stane 8 palacinki.
Umutiti jedno jaje sa vanil secerom, pa dodati mleko i pavlaku. Preliti ravnomerno preko palacinki pa zapeci u rerni oko dvadesetak minuta.

Preliv:
Iseckati jagode, posuti secerom i ekstraktom ruma pa na srednje jakoj vatri kuvati 15 minuta.
Zapecene palacinke preliti prelivom pa posuti rendanom cokoladom ili sluziti uz sladoled, slag ili umucenu slatku pavlaku.



Preliv od zaledjenih jagoda na Mini Pavlovoj

Potrebno je za 6 komada:
  • 3 belanca
  • 150g secera
  • 250ml slatke pavlake
  • 250g zaledjenih jagoda
  • 100g secera
  • 1 kasica vanil secera

Priprema:

Umutiti belanca u cvrst sneg, pa kasiku po kasiku dodati secer i posle svakog dodavanja lepo umutiti. Dobijete lep cvrst sam. Na veliki pleh od rerne stavi se papir za pecenje, pa se napravi 6 tortica. Tortice trebaju biti precnika oko 7cm, ne vise, i ostavite dvoljno razmaka izmedju njih jer ce se rasiriti tokom susenja. Susite min. 1 sat na 100C pa ostavite da se ohlade
Za preliv kuvati jagode sa secerom 20 minuta.
Ohladjene tortice premazati slatkom pavlakom, pa preliti skuvanim jagodama.



18 коментара:

  1. Pavlovu ne volim, ali zato palačinke obožavam. Mi ih čak i radimo baš s namjerom da ih zapečemo, ali ovako jagodaste nisam nikad ni radila ni jela. Odlična ideja!

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, ja bih u Pavlovoj mogla da se udavim. :))
    Dobre su ove palacinke ali im je moj Deki nasao manu da nisu dovoljno slatke. Valjda zeznule stvar ove nakisele jagode. Meni nista nije smetalo ... i tako ... prekrsih dijetu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Come to the dark side, we have cookies :)
      Oba recepta su super, nije ni cudo sto si prekrsila. :)

      Избриши
    2. Jao kako je to genijalan slogan, uvek se nasmejem. Odoh ja na tamnu stranu. :)))

      Mozda i nebih prekrsila, nego muz nije pojeo svoju porciju do kraja, pa sam uzela da probam pa uzela jos. :))

      Избриши
  3. Uh, meni se mnogo sviđaju ove palačinke :)
    Tako deluju mekano i ukusno da je to čudo jedno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas su mekane i fine. Nema mnogo zaliva jer ne volim da se to kuva nego samo da ih natopi fino i pecne malo odozgo.

    ОдговориИзбриши
  5. Divne palacinke i super ideja za ovaj preliv, koji se moze koristiti za puno toga. Sjajan post

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopadaju ove tvoje reciklirane palačinke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Majo. Obicno kad prenoce u frizideru nisu nesto a steta da se bace.... a ovako ispadnu super

      Избриши
  7. baš je dobra ideja ovo s palačinkama!

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideja za preliv, bas mi se dopada:)

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Hvala Tamara!

      Ja sam na pijaci birala bas lepe i zrele jagode ali na kraju nista. Nisam tip koji proba, ali izgleda mora od tezge do tezge da se ide pa da se gricne po jedna jagoda. :))

      Избриши
  10. Ja ovdje ne znam što bi prije izabrala, palačinke ili pavlovu, oboje ! Moram priznati da palačinke nisam odavno jela i sada bi najradije ove tvoje ovako sa slike pojela :), preljev od jagoda djeluje i izgleda odlično !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brankic eto i tebe! :*
      Ovog mogu tonu da pojedem, zato pazi ako spremas da obezbedis degustatore. :)))

      Избриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails