Странице

субота, 1. октобар 2011.

Pizza - tikvica

Brzinski post. Slike su nastale pre tri nedelje. LCHF pizza. Nije da je kao prava ali je jako dobra. :)


Potrebno je za "testo"
  • 1 rendana, posoljena pa ocedjena osrednja tikvica (oko 300g)
  • 1 jaje
  • saka badema - samleti
Potrebno je za nadev: sta god zelite ili imate u frizideru. :)
Naredndanu i posoljenu tikvicu ostaviti pola sata da pusti vodu pa dobro ocediti. Izmesati sa jajetom i bademima pa lepo rasporediti smesu preko papira za pecenje. Velicina tepsijice je 25x21cm.
Na smesu naredjati seckane sampinjone, kolutove paradajza (ocediti ako je previse voden), pa preko origano, dva lista praske sunke i listica kackavanja koliko je potrebno da lepo prekrije picu.
Pece se dvadesteak minuta na 180C ili duze, zavisi od rerne.


14 коментара:

  1. veoma interesantan recept, volela bih da ga isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam jednom pravila sa tikvicama, ali sam onako od gore stavljala tanke tanke kolutove i bilo je vrlo vrlo ukusno.Inače tikvicu obozavam i prosto mi nekad fali ideja sta bih sve sa njom...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se, samo ja nisam baš ljubitelj tikvica, ali verujem da je sa ovakvim kombinacijama ova pica veoma ukusna...

    ОдговориИзбриши
  4. Secerlemo, ako isprobas javi utiske. Vrlo se lako pravi. Samo dobro pazi da je sve lepo ocedjeno jer visak tecnosti produzava vreme pecenja a dotle moze da se previse zapece kackavalj. Mozda bi mogla preventivno prvo podloga da se pecne pa naredja fil ...

    Vera, meni je super obicna od testa koja ima tikvice sa belim lukom. Onda ne mora meni nista vise sem jos rendanog kackavalja odozgo a ispod nekog dobrog kecapa.

    Zoro, tikvice se maltene ne osete ovde. Trebalo mi je nesto kao podloga pa sam isla na tu varijantu sa tikvicama. Nisam imala recept, nego sam izmozgala sta bi najbolje bilo kao "testo" i tikvice su za to savrsene.

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivo! Volim tikvice, samo nisam ljubitelj preterano badema, ali u ovim kombinacijama sigurno se ne oseti.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja, klasično tijesto zamijeniti podlogom od tikvica. Em se dobije zdravija pizza, em je to još jedan način za pripremiti tikvice.

    ОдговориИзбриши
  7. Jako interesantno i vrlo fino, rekla bih. Meni ne bi smetalo uopšte, jer obožavam tikvice i rado bih probala ovaj način pripreme:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Nale,
    Ovo je "rucak za pola sata" ako ne racunam cedjenje tikvice, a ukusno i zasitno. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo ti je mrak ideja! I ja često koristim tikvice i jaja, kad se kao skinemo sa ugljikohidrata, ali nisam još ovako! Probam! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ni meni ne bi smetalo,jer volim tikvice.Bas dobra ideja!!Pozz

    ОдговориИзбриши
  11. Tadeja, sledeci poduhvat mi je da probam da napravim rolat od te smese sa tikvicama, pa javim ako sam uspela.

    Majo hvala! Kao sto rekoh, tikvice se bas i ne osete, tako da mogu da jedu i oni koji nisu njihovi ljubitelji. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je super, jako mi se sviđa ovo tijestio sa tikvicama i dodatak badema. I onda još nadjevi u raznim kombinacijama. Odlično !

    ОдговориИзбриши
  13. Brankic, nadevi su sta god pozelis. Moze se napraviti i bez sunkice, ali je sir obavezan, bar se meni tako cini. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo cu da probam vec sutra! Obozavam tikvice!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails