Странице

понедељак, 31. јануар 2011.

Domace Bounty cokoladice

Jos jedan krug kuvarijacija, igrice za foodblogere ...
U ovom krugu je isprobavan recept za Bounty cokoladice.  Kao ljubitelju kokosa, bilo mi je nezamislivo da preskocim ovaj krug :)

Recept kaze ovako:

Sastojci:
1 dl slatke pavlake
250 gr margarina
300 gr secera
250 gr kokosa

Glazura:
150 gr tamne cokolade
80 gr margarina

Priprema (citiram):
Šećer, margarin i slatku pavlaku, otopiti na srednjoj temperaturi, a onda povećati temperaturu da provri. Kada provri, dodati 250 g kokosa i sve sjediniti. Manjem plehu obložiti dno papirom za pečenje, i izliti smesu. Staviti u frižider da se stegne 2 h.
Dasku za sečenje ili tacnu obližiti papirom, ( kako se ne bi lepilo ). Nožem odvojiti ivice kolača od pleha, pa prevrnuti ga na tacnu, i skinuti papir sa kolača.
Seći kolač, kao minjone ili čokoladice, i vratiti ih u frižider, dok se sprema glazura.
Čokoladice ili minjone preliti čokoladom i ostaviti da se stegnu.

Ukoliko vam je mrsko ih zasebno prelivati čokoladom, onda ceo kolač, dok je još vruć i u plehu, prelijte čokoladom i secite na kocke ili štanglice, kada se stegne… ( u tom slučaju je najbolje da prenoći ).


Sta sam promenila ...
Posto sam vec imala prilike da isprobam Vitalov maragarin sa ukusom slatke pavlake i da se uverim da mi se ne dopada, a za drugi ne znam da postoji, odlucila sam se za puter. Pravila sam pola mere, pa sam zrtvovala jednu od dve paklice imlekovog putera koji sam imala u frizideru.
Greskom sam napravila glazuru koju radim inace za sve. Ovo mi nije prvi put da totalno kao bez mozga, kada videm "glazura" napravim svoju od 100g cokolade, 4 kasike ulja i komadica putera. nakon umakanja sam shvatila da nesto ne stima. Nakon hladjenja sam ukapirala sta ne stima, pravila novu, sada ispravnu, glazuru i ponovo umakala minjone.

Nakon formiranja smese, proceduru hladjenja sam postovala do u minut. Kada sam izvukla iz lazanjere (velicine 24x16x5cm) tu tablu smese, prvo sto mi je palo na pamet je, cemu frka oko lepljenja za podlogu? Ovo moje je bilo bas onako fino kompaktno i cvrsto. A nije se nista lepilo. Elem, tu nastaje igranka. Kada sam pokusala da isecem prvi red, shvatila sam da cu ili to raditi narednih pola sata, ili cu razmrviti smesu. Bukvalno sam nozem turpijala tablu ne bi li dobila fine ivice koje se ne mrve. Frizider mi je podesen na "zimsko hladjenje" i nemam ideju zasto se smesa bas toliko skamenila. Posto sam zaista "u gram" sve merila, nemam pojma zasto moja smesa nije bila meka i lepljiva :))))
Na kraju sam ipak uspela da dobijem fine minjone, mozda malkice razlicite velicine, ali necemo da sitnicarimo :))
Nakon fijaska sa prvim slojem cokolade, drugo umakanje je islo jako fino. Minjone sam lepo rashladila pa krenula da ih ukrasim. Onda se setih da iskoristim ono malo preostale cokolade, pa sam u nju dodala koju kap ekstrakta ruma , malo vodice i secera u prahu i napravila sam kao neki tecniji coko-fondan. Stavila u spric sa uskim nastavkom i nasarala cokoladice.
Ovo su zaista divni kolacici, ali moj utisak je kao i obicno, da kompletan ukus postizu posle dva dana stajanja. Dakle, svezi su odlicni, a malo bajati od dva, tri dana su fantasticni!

Na slicici ispod mozete da vidite i jednog celavog minjoncica, Vidite kako se fino stegla smesa i kako je to divna kockica. Doduse dobijena uz puno strpljenja i turpijanja. lol





Minjoni su bas po mom ukusu ... kokos i cokolada. Zavolela sam ih na prvi zalogaj, kao i one kupovne bounty cokoladice. Ove moje su ispale malo tvrdje ali bice dana za porpavni :)

16 коментара:

  1. Aaaaaaa, dobri, dobri ;)
    Sad mi se opet jedu :D
    Možda da napravim ponovo :D
    Odlični su ti! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno Taci kao i uvek!!!
    Nadam se da si uspostavila kontakt sa Irenom..bas mi je pisala da te pronasla igrom slucaja:))

    ОдговориИзбриши
  3. I pored silnih muka sa turpijanjem, isplatilo se. :) Minjončići su ti super! :)

    ОдговориИзбриши
  4. I ja kad sam ih radila bili su pretvrdi i osjećao se previše okus maslaca ali tvoji su lijepi.

    ОдговориИзбриши
  5. baš su ti super, ja nisam imala problema, ali meni se ne dopada okus jer je previše margarina, dobro je da si ti zamijenila maslacem vjerojatno je bolji okus

    ОдговориИзбриши
  6. Ja bi ih sigurno sa puterom pravila, osim za posne slave kada su ovi kolačići idealni. Možda ima veze sa puterom sama konzistencija. Ovaj ćelavi je kralj!

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala svima!

    Sandra, jesam, ne mogu da ti opisem taj osecaj kada sam preoznala o kome se radi :) Tako mi je drago sto smo se pronasle!

    Dilajla, ako pravis ponovo, samo ostavi da odstoje dva dana pre konzumacije. Tada dominira kokos. Meni ukus maslaca ne smeta, niti sam ga nesto previse osetila. Verujem da bi mi sa margarinom bile uzasne. Negde margarin ne osetim, ali ovde ide dosta i sigurno bi mi smetao.

    Nina, cekam tvoj receptic :)

    Jelena, ne znam da li je do putera, pravicu ih ponovo pa cu tada dodati samo malo manje kokosa.

    ОдговориИзбриши
  8. Ove su sjajno ispale...super recept:)

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast Taci. Prelepo izgledaju.
    Imam utisak da mirisi kokos iz racunara :lol:
    Ovaj mesec sam zabusavala, :(

    ОдговориИзбриши
  10. Mljac :) Divne su, moracu i ja jednom da ih pravim, jer sam isto "zaludjenik" za kokosom ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Dugotrajno turpijanje se definitivno isplatilo! Kolacici izgledaju fenomenalno! :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails