Странице

уторак, 16. новембар 2010.

Kreativne FBI rukavice - Sos od jabuka

Evo mene ponovo, sa Minjonkinim recepticem.
Ovog i sledeceg meseca istrazujemo njen blog La cuisine creative u okviru "FBI rukavice", igrice za food blog-ere koju je osmislila blog-erka mamajac sa blog-a Cooks and Bakes.

Juce sam spremala divni Sos od jabuka kao prilog za kuvano belo meso. Ide zima, slave su vec pocele, a ja sam probusila kasiku i pocela malo da vezbam u kucnim uslovima, da od zlog ne postane jos gore :)) Ne mogu da kazem da sam na pravoj dijeti, jer se onda strogo pridrzavam jelovnika koji sebi sastavim. Ovo je redukovanje porcija, svodjenje slatkisa, peciva i testa/testenina na minimum i uvodjenje iskljucivo kuvane ili pecene hrane u obroke.
Industrijski slatkisi mi nisu vec dugo previse zanimljivi, ali padam na ove domace. Srecom te mi je mozak istreniran da ne moram da ih jedem previse ako ih spremam.

Toliko o meni, sada malo o jelu.
Posto nisam preveliki ljubitelj mesavine ukusa i eksperimenata, malo sam se brinula kako cu ja to da pojedem iako verujem Minjoncicu milion posto za sve sto kaze da je dobro :D
Prvi zalogaj i mali sok ... slana jabuka. Sledeci zalogaj uz parcence belog, koje ovako bez iceg ni u ludilu ne bih mogla da progutam, i vec mnooogooo bolje. U stvari, nakon tog prvog zbunjujuceg slatko-slanog osecaja na nepcima, svaki sledeci zalogaj je bio bas pravo uzivanje, tako ga preporucujem i pravicu ga ponovo.
Kolicina je dovoljna za cetvoro, ali u mom slucaju ide "jabuka po coveku" jer sem ovog sto cete videti na tanjiru sa fotografije, nisam jela nista ... to mi je bio rucak.


 Moram da napomen da sam jabuke naseckala na krupnije kockice jer sam pravila vise stvari od jednom, ali to nista nije smetalo. Malo sam prignjecila przene jabukice pre dodavanja gustina pa sam na kraju ipak dobila sos :)

7 коментара:

  1. Pozdravcek, dear...drago mi je da si se upustila u eksperiment i da je prijalo.;)) Mogu ti reci da je i meni ovaj sos bio malkice neobican kad sam ga prvi put probala u gostima, ali mi se jako svideo kako je to moja Nina (strina) spremila, pa sam onda resila i ja da napravim kod kuce...posto su moji rodom iz Vojvodine, tamo nije neoobicno da se uz kuvano meso posluzi sos od voca (visnje su recimo isto odlicne), a za sos od jabuka je bolje ako se koriste one kiselkaste...mada smo mi ovde nekako vise navikli da nam voce bude za desert, pa taj sos od visanja recimo posluzim kao poslasticu, a ko voli moze i da papa uz rucak!;D
    E, da... srecno sa "healthy" programom i drzim palceve da istrajes!;))) pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je bilo neobicno, kad su moji preselili u Vojvodinu, uz meso dobiti sos od visanja i zato sam uvek izbegavala da ga probam jer sam kontala da mi se ne bi svidelo. Eksperimentisati sam pocela tek mnogo kasnije i sada nemam problem oko bilo kakvih kombinacija, probam pa ili mi se svidja ili ne ;) Ovde uz gulas sluze pekmez od jagoda ili malina :)
    Ovaj sos od jabuka mi deluje odlicno!!! I kao sto Lana kaze, drzim palceve da istrajes u sprovodjenju ove polu-dijete :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam devojke na lepim zeljama, moram da istrajem. Odlicno nosim visak, ali ga tesko podnosim. Osecam se kao nilska konjica lol.

    Jela sam taj sos od visanja uz neku pohovanu piletinu sa kackavaljem i dopalo mi se. Druga kombinacija je bila sos od smokvi na curetini paniranoj u orasima ili tako vec necemu i ta kombinacija mi se nije nesto dopala.

    Mozda cu sledeceg puta probati da napravim sos bez soli, pa neka bude slatko, mislim da nece smetati. U svakom slucaju drago mi je sto sam ga otkrila :)

    Mislim da bi te vocne sosove mogla da podnesem samo uz piletinu ili curetinu i ne mogu ni da zamsilim kakav ukus ima gulas sa dzemom :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo ne preteruj sa nilska konjica!!!

    Kombinacija meso-voce mi se dopada. Tako da je i ovaj sos jedan od njih.

    ОдговориИзбриши
  5. Ne preterujem, ja se tako osecam ... tromo :)) Ne kazem da tako izgledam. Hvala svakako :-*

    ОдговориИзбриши
  6. Super da si isprobala ovaj sos i napisala dojmove, meni je jako zanimljiv i sigurno ću ga ovih dana isprobati. Lijepo mi kod tebe izgleda, uz komad mesa, jako fini ručak :)

    I želim ti da ustraješ u želji da izgubiš koji kilogram ako ćeš se tako bolje osjećati. Samo pomalo i ustrajno i tako dođe najbolji rezultat. A najbolji je onaj kada si ti zadovoljna ! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na lepim zeljama. :-*
    Nigde se ne zurim, nisam tip osobe koja mora da ... za 15+ dana zbog toga sto ide na ...
    Nego imala sam malu nezgodu, pa sad ne mogu da vezbam kako sam pocela :( Jako mi je los pritisak (oduvek) pa sam se pre par dana onesvestila i na zalost i malo razlupala kolena.

    Probaj sos, i cak mozes da napravis sladak. Pa onda delic malo posolis i vidis da li ti se tako dopada.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails