Странице

среда, 17. новембар 2010.

Kreativne FBI rukavice - Puzici sa sirom

Eto mene opet kod Mignonne u gostima, a za danas sam izabrala da napravim puzice sa sirom. Sve povodom istrazivanja njenog bloga La cuisine creative u okviru igrice FBI rukavice koju je pokrenula blogerka mamajac.
Puzici sa sirom se prave brzo i lako, pa su pogodni i za pocetnike u spremanju pita, a deluju jako dekorativno. Pored ovih ruzica Mignonne je spremila i simpaticne ladjice sa sirom, koje se mese, ali njih nisam pravila. Odlucila sam se samo za puzice.
Sta sam menjala:
- stavila sam 250g sira i to fete, umesto 500g mladog sira; nuzda zakon menja - to sam imala u kuci a mrzelo me da silazim do prodavnice za mladi sir
- nisam premazivala jajetom i stavljala susam, nego sam samo onaj zaostali fil po obodima cinije pokupila sa malo kisele vode i time premazala. pravila sam za nas domace; da sam zelela da budu bas dekorativne, stavila bih zumanac i susam.
Pa kada bolje razmislim, nisam menjala nista bitno :))
Malo sam ih "nasminkala" za slikanje. Stavila sam ih u one malo vece papirne korpice da mi budu lepe, a i da pokazem kako mogu biti upakovane kao zgodni zalogajcici.


Ne lice bas na Minjonkine ruzice, ali nema veze, vazno je da su super-ukusne! Kumina mama pravi isto ovakve ruzice, ali uvek zaboravim da trazim tacne mere. Ona ume da ubaci u fil sitno seckanu blansiranu blitvu ili tako vec nesto zeleno. Ne preterano, samo malo da promeni smek i izgled, pa pola nafilije obicno, a pola sa tim filom u boji :)
Jos jednu manu imaju ove moje "lepotice". Zaista sam se trudila da ih secem na 2cm, ali mi se uvek nekeko omaknu siri komadi :(
Sledi popravni ...

11 коментара:

  1. Ma prave se tako lako, a ko ne zna, misli da si ko zna kakvu zezanciju imala da napravis.

    jesi li pravila od kora pitice koje se pakuju u modle za mafine? To je isto super dekorativna pita, a ceo fazon je da zgodno upakujes koru u modlu, nafilujes i zamotas.

    ОдговориИзбриши
  2. I meni su pužići u planu, samo da malo ozdravim :P
    Izgledaju divno :)

    ОдговориИзбриши
  3. O Boze! ... a ja pisala u tekstu "ruzice", sve sam pobrkala :))
    Ajde Tince, drzi se. Praziluk i sok od paradajza pojedi .. jednu cinijicu. Ima odmah da te otpusi i da zivnes.
    Meni se juce sestra javila da ce doci ako se ne razboli. Rekoh, dodji samo bez virusa. Jes glupo, ali mi frka. Jos sve neka mala deca oko mene, bas se pazim.

    ОдговориИзбриши
  4. Drage moje, moram vam reci da sam potpuno zaboravila na ovaj receptic...a sad cu vam priznati da je to zapravo bila improvizacija, nesto sto je trebalo spremiti na brzaka od postojeceg materijala koji se zatekao u frizideru, tako da si se Taci odlicno snasla...no sikiriki sto "ruzice" nisu od 2 cm, bas su mi ovako slatke... a ti samo reci da je bio upravo takav receptic, pssst...uvek upali!;D
    p.s. nisam znala da pomaze ta cinijica sa prazilukom i paradajzom, nego ako vec spremas deder posalji i meni jednu... imam jos posla koji moram da zavrsim veceras, a najradije bih se vec spakovala u krevet!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Razumem te skroz... Ja se još kao pazila da se ne razbolim pošto me već fixaju drugim preparatima :D al' šipak, nije mi se dalo :P
    Probaću ovo sa prazilukom, volEm ga :))
    A šaljem i par strukova Mignonne, da i njoj bude bolje :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Minjon, eto neka korist i tebi od igrice, da te podsetimo ;) A "tako treba" sam zlouptrebljavala nebrojeno puta lol
    Za sok od paradajza se zna da je odlican kod prehlada i kada imamo temperaturu, a ukombinovan sa prazilukom je odlicna salata koja leci i otpusava nos :))) Saljem domaci sokic, Tina ti salje prazilukac :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lijepe ružice ili pužiće :) si napravila i super se snašla sa sastojcima koje si imala kod kuće. I ja se spremam za peciva od mignonne , ali prije nego ih napravim moram osigurati da će ih imati tko pojesti jer ostane li sve na meni neće biti dobro :))

    ОдговориИзбриши
  8. Brankic, samo zamrzavaj cim se ohladi. Nisam bas odusevljena odmrznutom pecenom pitom od gotovih kora, ali testa bez problema podnesu.
    Dakle, peceno zamrznes i posle samo ostavis na sobnoj T da se odledi.

    ОдговориИзбриши
  9. i ja ih imam zabilježene, tebi su super ispale i dopada mi se s fetom

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala Nina
    Pogledaj kod Zelje na blogu kako izgledaju kada su tanje secene - "Pippi u kuhinji" na mojoj listi blogava ako je nemas. Ona je sekla jos tanje nego minjoncic (moje su komadine) i mnogo joj se lepo ispeklo. Izgleda da sto je tanje, bude bolje za pecenje, tako da imas to u vidu ako ih pravis.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails