Странице

понедељак, 8. новембар 2010.

Kreativne FBI rukavice :-)) Rolnice sa kackavaljem

Ovog meseca smo navukli FBI rukavice i krenuli da istrazujemo Mignonne-kin blog La cuisine creative.
"FBI rukavice" je igirica za fud blogere, u kojoj svaka dva meseca istrazujemo drugi blog i kuvamo po receptima domacice, a zatim utiske ispisujemo na svojim blogovima.

Minjoncic ima divan blog ... i estetski i receptualno :)) Bice mi zadovoljstvo da naredna dva meseca spremam njene recepte, mada dostici njeno savrsestvo izgleda jela je veoma tezak zadatak za mene. Ali, potrudicu se ...
Obicno u ovoj igrici blogeri spremaju jela pa ih zajedno objave u jednom post-u. Prakticno, ali ja vise volim polako pa pojedinacno.

Prvi recept koji sam isprobala su Rolnice sa kackavaljem. Koristila sam svinjsku mast umesto margarina, posto je preporuka bila da se koristi da bi bile mekane i za sutradan (a ja pravila u petak za subotu). Punjenje je bilo od biljne Gaude jer sam dobila savet da je koristim ako ne zelim da mi curi kackavalj iz peciva. Dimenzije sam smanjila ma 5cm X 5cm da bih dobila zalogajcice. Pecene i ohladjene sam odmah slozila u pvc cinijice i uvila providnom folijom.



Nosila sam ih na jednu proslavu, a svako ko ih je probao, bio je odusevljen njihovim ukusom i mekocom. :)




Minjoncicu hvala ti za recept!
mah mah :-*

13 коментара:

  1. Jao, mnogo su slatke, tvoja mini verzija mi se cak i vise svidja a uspele su samo taaako!;)))) Super ti je savet za biljnu Gaudu, nisam to znala, pa cu pokusati da je nadjem... meni se desi da sir iscuri prilikom pecenja, ali to mi je posle najsladje za grickanje!;)) mah-mah...

    ОдговориИзбриши
  2. Mogu da potvrdim i izgled i ukus - savrsene su. Da nas nije bilo onoliko koliko nas je bilo :) verovatno bih potamanila ceo tanjir. Ovako, morala sam malo da se kontrolisem. Osim sto mi je subota ostala u secanju po druzenju sa divnim, dragim ljudima, ostace i po ovim rolnicama. Bravo, Tanja :)))

    ОдговориИзбриши
  3. I ja se slažem sa korišćenjem masti u testu. Mast je savršena za peciva. Oni koji ne znaju da je unutra je nikad ne prepoznaju, a da tako fin miris. Moj savet ti je da kreneš dalje sa Laninin pecivima jer sam ih ja isprobala i savršena su sva!

    ОдговориИзбриши
  4. Mignonne,
    Jao sto sam srecna sto ti se dopadaju moje rolnice ... :-*

    Svetlana, hvala draga. Pa mogla si da ruckas slobodno, bilo je jos tanjirica. Sledeci put donosim za tebe poseban tanjiric :-*

    Jelo, videla sam sve sto si isprobala, samo se bojim da se ne pretvorim u jednu veliku rolnicu ako sledim tvoj primer, hihihi. Dva meseca imamo pa cu da doziram, a i divno je sto cemo pred praznike da isprobavamo sve one lepote sa njenog bloga. :-*

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke su ti rolnice, baš si ih odlično napravila !!
    Znam da su sva peciva kod mignonne divna ali ja kao i ti , bojim se početi isprobavati jer eto mene u obliku velike rolnice izmakne li stvar kontroli :)). Ipak znam da neću izdržati i nešto ću sigurno isprobati.
    Kada vidim ovu tvoju izvedbu baš me ponese da i ja isprobam baš ove rolnice !

    ОдговориИзбриши
  6. Brankic rizikuj! :)) Ja sam za sada u kiflicama ka tendenciji da budem rolnica. Ovih dana sam se okrenula svojoj trecoj velikoj ljubavi - sivenju, ali ovog puta od moranja. Obilazim prodavnice sa materijalima "na kilo" u kojima za par eura mozes da kupis solidne materijale. Prosto mi se ne isplati da kupujem garderobu za trenutnu debelu fazu :))

    ОдговориИзбриши
  7. ma super si ti Tanjice kada znaš šivati pa to tako rješavaš. Ja sam cijelo proljeće i ljeto nosila garderobu kod šnajderice na sužavanje, nema smisla da joj sada krenem vraćati "a sada opet proširi" :)). Ipak, preuzeti ću barem malo rizika :), pa moram probati barem nešto od svih tih finih peciva.

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmmm, predivno izgledaju. Vidi se da su mnooogo ukusne ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Divno izgledaju ove rolnice!!!
    Tanja, sijes li po narudzbi :) I ja vec danima izbegavam da idem u soping, sve kontam ako obnovim garderobu to znaci da sam se pomirila sa viskom kilograma... ovako jos uvek zivim u nadi da cu se vratiti u svoje farmerice :))

    ОдговориИзбриши
  10. Hvaalaa Taso :-*

    Hvala Mihaela :-*

    Ne sijem po narudzbini, jedino svekrvi od koje sam dobila masinu. Nema smisla da odbijem, a i ona nije zahtevna. Samo jednom sam joj sila i to neke krpice za parocistac :))

    Mrzim kada me jure da skracujem, porubljujem, menjam rajsfersluse i slicno. Odbijam u startu.

    Mozes kod mene na virtuelni kurs, sivenje odBivam :))))

    ОдговориИзбриши
  11. baš simpatično izgledaju ovako malešne, a ovo za biljnu gaudu nisam znala, a i nisam vidjela da je ima za kupiti, pogledat ću i isprobati ako nađem

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala Nina :)
    Vidjala sam vise vrsta tih biljnih kackavalja, ali ih u sustini izbegavam. Prica oko njih je slicna kao prica sa maragrinom. Margarin - puter; biljni sir - mlecni sir. Ovde su ti biljni sirevi upola jeftiniji pa ih ljudi dosta kupuju. Npr. Gauda je 8eura/kg, biljna gauda je 3.5eura/kg.
    U sustini nisu bas zdravi da se jedu stalno, ali povremeno ne skode i ako ovako fino posluze za testo, zasto da ne ... a i ukus im je jako lep, bar meni.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails