Странице

субота, 13. новембар 2010.

"Vodene" kiflice

Ove kiflice rastu iz vode :D

Kada ih je @pcelica predstavila na forumu, odmah su mi privukle paznju i resila sam da ih sto pre isprobam. Medjutim, to prvo pravljenje je bilo totalni fijasko, posto uopste nisam ukapirala kako treba da narasta testo, vec sam ga posteno udavila vodi. Ispekla sam bukvalno vodene kiflice lol Nisam bacila to razvodnjeno testo, nego sam ga iskoristila, ali sam morala da dodam jos dosta brasna da bih zamesila testo koje moze da se oblikuje.

Skoro godinu dana kasnije, resila sam da ih pravim ponovo; ovog puta sa jasnom predstavom kako ih napraviti. Savetima su pomogle Zelja sa bloga Pippi u kuhinji i svekrva koja se prisetila kako je slicno testo radila njena mama. Evo ih ... punjene cokoladnim kremom (Fineti) i marmeladom od kajsija.







Kopiracu originalni recept:
"-250 gr. masti umutiti, dodati 2 zumanceta
-jedan kvasac potpoiti u 2dl mleka sa kasikicom secera
-zamesiti sve ovo sjedinjavanjem i dodavanjem 400gr. brasna
-testo staviti u krpu, vezati i staviti da nadolazi u hladnoj vodi najmanje 1h
-nakon toga testo podeliti na 6 jufkica, rastanjiti i seci na 8 delova, stavljati dzem, uvijati, peci ih na temepraturi od 180C a zatim pecene uvaljati u prah secer

morate ih probati!
posebne su!
mi ih u kuci obozavamo!
tope se u ustima, a odlicne su i kada se ohlade."


Ovako sam pravila bez ikakve izmene. Dodala sam jos saku brasna nakon sto sam izvadila testo iz vode. Bilo je jako toplo kada sam ih pravila, pa sam u vodu dodala leda :) Testo lepo mozete da vidite kako raste i ispunjava gazu. Ono moze da raste i u frizideru, ali tada treba da prenoci.
Nisam koristila krpu, jer je jako masno, a gazu samo posle lepo bacis.
Pravila sam pola kolicine, sto stane u veliki pleh od rerne, kao sto mozete videti na slici.









6 коментара:

  1. fine kiflice , a ovo vodeno tijesto mi je jako interesantno. Nailazila sam već na takve recepte ali nisam do sada isprobala. Jednom ću se sigurno odvažiti i probati, moguće baš na ovim kiflicama. Super si ih napravila !

    ОдговориИзбриши
  2. Kao sto rece pcelica, tope se u ustima. Posebo dok su tople.
    Kada znas za foru (ovo sa varjacom i gazom) sve ostalo je lako. Sigurna sam da ce ti uspeti iz prve! :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Auu, na njih sam skroz zaboravila. Pravila sam ih redovno. Definitivno sam pocela zabusavati :( . Ideja sa gazom je odlicna.

    ОдговориИзбриши
  4. Zabusante! :))
    Naravno da si zaboravila, kada ima milion stvari koji treba isprobati. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. radila sam jednom ovo tijesto i dopalo mi se, samo što ga od onda nisam uspjela još koji put napraviti, divno su ti ispale

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Nina,
    Mozes ga uvek ostaviti preko noci (ili na ceo dan) u frizideru, pa spremati kada imas vremena.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails